Barn

Falköping Pingst har ett stort hjärta för barn och erbjuder mycket olika verksamheter, speciellt på söndagar.

På söndagar är det gudstjänst klockan 11, barnen är med i den gemensamma gudstjänsten inledningsvis men går sedan ut till Barnkyrkan där de får aktiviteter, lekar, undervisning och gemenskap som passar dem.

Vid sidan om de saker som rullar på återkommande så ordnar vi en del läger, bland annat ett sommarläger till Sjöhaga vecka 31 tillsammans med andra pingstkyrkor i närheten. Mer information om det kommer under vårterminen.

Våra lokaler är väldigt anpassade för barn, förutom en fritidsgårdsliknande avdelning med bland annat tv-spel samt biljard- och pingisbord så finns det gympahall och ett stort barnrike med rutschkana, pyssel- och utklädningsrum och mycket annat.

Välkommen hit och var med på något av allt det vi anordnar!